donderdag 19 september 2013

De eerste keer

Hallo allemaal.

Dit is mijn eerste blogbericht, ik vind het wel spannend allemaal, maar er zijn al zoveel voorgegaan, dat moet mij toch ook wel lukken. Ik wil graag met jullie delen waar ik zoal mee bezig ben..... en dat is soms wel heel erg veel....te veel soms. Dit rokje heb ik voor mijn kleindochter gemaakt vorig jaar, ze heeft het met heel veel plezier gedragen.
Het patroon had ik gevonden bij haken en meer een blog wat zeker de moeite waard is om even te kijken. Dit was dus nog van vorig jaar....ik heb natuurlijk niet stilgezeten en heb nog van alles en nog wat gedaan. Ook was ik vorig jaar al met granny square deken begonnen voor mijn jongste kleindochter. Het zou voor haar verjaardag worden vorig jaar, maar dat is er niet van gekomen....te veel andere leuke dingen gezien....ik ben er wel steeds een beetje mee bezig geweest en stilletjes aan heb ik toch al zo'n 120 vierkantjes gehaakt. Ik hoop hem dit jaar wel af te hebben voor haar verjaardag. (foto's  volgen) Lieve groetjes.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...