vrijdag 20 september 2013

Elise en South Bay shawlette

Heb op dit moment mijn eerste Elise sjaal af ( of misschien wel beter gezegd...omslagdoek) Ik kwam ze op verschillende blogs tegen. Het patroon is niet moeilijk en het resultaat is geweldig. Ik haakte het met garen van de Wibra....nu ben ik daar niet zo'n fan van......maar het is wel heel mooi geworden. De draadjes moeten nog even afgehecht en het moet nog geblokt worden, dan wordt het nog mooier......ben benieuwd......
Ben gelijk maar aan nog één begonnen.......gewoon even zo'n lekker simpel werkje tussendoor. Dit zal wel wat langer duren voordat het af is want ik haak het

met een nogal dun lace garen. Het wordt wat fijner allemaal, maar ook weer erg mooi. Het patroontje is ook net even anders.....ze noemen het South Bay.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...