donderdag 31 oktober 2013

Gelukt

De Karisma deken is af pffffffffffffffffffffff....... Het was toch nog een hele klus om hem op tijd af te krijgen, maar.........het is gelukt. Ruim op tijd nog. Ik ben super trots, want dit is de eerste keer dat ik zoiets gemaakt heb.
 De rand was nog even lastig, ik wist nog niet zo goed wat ik daarmee moest, maar ik geloof dat het zo toch aardig goed is gekomen.
 Minoes (onze poes) vond het allemaal wel erg interessant ze vloog steeds als een wilde kat door de kamer heen, wat wel lastig was voor de foto's, ze gleed lekker met kleed en al door de kamer
 Hier de deken nog even in z'n geheel. Ik vind het heel erg mooi geworden. Ik hoop dat onze kleindochter dat ook vindt, maar dat komt wel goed denk ik.
Nu dit af is kan ik lekker weer met andere dingetjes bezig gaan, de kerstkrans vordert ook al aardig. Ook zijn er nog wat kleinere projectjes die nog liggen te wachten. Daarover later meer.
Een fijne dag nog allemaal.

1 opmerking :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...