maandag 21 oktober 2013

Sfeerlichtjes.....

Hallo allemaal,
Het is wat rustig op mijn blog. Toen ik hiermee begon was het mijn bedoeling om minstens 2 keer per week wat te posten. Zou waarschijnlijk ook wel gelukt zijn, maar we zijn onverwacht al een paar weken mantelzorger bij een alleen staande vriend die dringend hulp nodig had. Zo wordt je tijd ineens anders ingevuld. Toch ben ik tussen de bedrijven door wel bezig geweest. Afgelopen weekend nog even twee sfeerlichtjes gehaakt. Leuk om als kadootje weg te geven.


Ook ben ik druk met de karisma square, moet een verjaardags kadootje worden voor onze jongste klein dochter of het gaat lukken??????.......................................Er moeten minimaal nog twee rijen bijkomen en ik wil er nog een mooie rand omheen haken. Nog twee weken te gaan.
De foto's zijn niet zo goed, Ik heb ze snel genomen, omdat ik toch nog wat wilde posten. Ook ben ik weer aan het breien geslagen er staat nu een jongens trui op de pen, foto volgt. Verder lees ik met veel plezier alle andere blogs en geniet elke keer weer van al het moois wat gemaakt wordt.
Een fijne week allemaal.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...