maandag 7 oktober 2013

Yes, de sokken zijn af....

De sokken zijn af. Ik vond het een hele klus hoor, vooral ook omdat je het toch anders gewend bent. Ik had het meegenomen op vakantie en had verder geen breinaalden bij mij, anders was ik daar zeer zeker op overgestapt. Ik ben trots dat ik het toch geprobeerd heb, al moet ik er wel bij zeggen dat ik de laatste sok bij de teen de boel wel overgezet heb op vier naalden. Nog een keer prutsen met de teen had ik geen zin meer in, want dat was toch een gedoe met steeds minder steken.
Verder zijn ze goed gelukt, ik heb er alleen veel langer over gedaan dan op de manier die ik gewend ben. De volgende sokken staan alweer op en je raad het al.........gewoon weer met vier naalden.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...