maandag 25 november 2013

Gebreide kerstkrans

Na heel wat gefreubel heb ik toch mijn eerste krans klaar. Het breien is niet zo erg, altijd weer een leuk werkje, vooral kabels. Maar het decoreren!!!!!!!!! Opnaaien....afhalen grrrrr...niets naar mijn zin. Totdat mijn jongste dochter zei.......mam als je het er nu los op zet, ik bedoel gewoon met krammetjes vastzetten, kun je er later weer een andere decoratie op doen. Slim hè.....dat ik dat nou weer niet bedacht heb. Alles weer losgehaald en de kerstster op het blad vast genaaid, daarna alles met kleine krammetjes vastgezet. Toch wel mooi geworden vind ik. Al wil ik er boven nog twee dennen appeltjes in hangen denk ik. Straks nog maar even op zoek.
Heb inmiddels ook al een witte klaar liggen om gedecoreerd te worden, maar dat ga ik iets anders doen. Foto's volgen later. Verder heb ik nog een aantal dingen niet helemaal af, maar ik doe mijn best om deze week wat foto's te plaatsen van werkjes die af zijn. Eigenlijk hoeft het alleen maar meer afgewerkt te worden. 
Verder wens ik iedereen een hele fijne week toe.

Gr. Dineke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...