dinsdag 5 november 2013

Poncho

Gisteravond was ik nog even met mijn blog bezig, ik wilde labels gaan toevoegen, maar had iets niet goed gedaan en wilde dat weer verwijderen. Helaas verwijderde ik toen het blogbericht van gisteren over de poncho. Jammer maar gelukkig geen man overboord. Ik plaats het gewoon opnieuw. Er waren alleen  nog wel reacties op gekomen en ik vind het jammer dat ik die niet meer heb kunnen lezen.Deze poncho had ik dus al een tijdje liggen en heb het gisteren afgemaakt voor onze kleindochter die 5 jaar is geworden. Ze was er blij mee, net zoals de granny deken, die s'avonds op haar bed moest. Het doet je goed om te zien dat ¨hoe jong ze ook zijn¨ ze blij kunnen zijn met deze dingen. Ik hoop dat ze er nog lang van mag genieten.

Verder ben ik met allerlei dingen tegelijk bezig (voor sommigen wel herkenbaar). Doordat ik nu dit blog heb ben ik wel gemotiveerder om de werkjes af te maken waar ik mee bezig ben. De welbekende stok achter de deur. Maar het is ook gewoon leuk om te doen en vooral ook om andere blogberichten te lezen en te zien hoe creatief iedereen is. Ik zie heel veel mooie dingen voorbij komen. Neemt niet weg dat ik zelf ook weer flink aan de slag ga en eerst de kerstkrans af wil maken,. Het wordt een beetje een rare lap, als dit maar goed komt.......... Ook heb ik nogal wat reacties op de sfeerlichtjes gehad, met als gevolg dat ik wat bestellingen heb. Ontzettend leuk. Verder wens ik iedereen een hele fijne creatieve week toe.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...