maandag 18 november 2013

Sterren, Kransen enz.......

Het is wat stil hier, tenminste op mijn blog. Toch ben ik wel druk bezig met ¨zoals gewoonlijk¨ weer meerdere dingen tegelijk. De kerstkrans ligt te wachten om versierd te worden, ik weet alleen nog niet waarmee en hoe.  Heb inmiddels ook al een witte af en alweer een nieuwe op de pen staan.
Ook heb ik een paar sterren gehaakt die ik zag op het blog van Christelle van rozen kant en lavendel Ze heeft het patroon erbij gezet. Ook deze moet ik nog verder afwerken.
De foto's zijn niet zo heel duidelijk.
Een kerstbal gehaakt die ik vorig jaar zag bij Makkie en nu weer voorbij zag komen bij  Corrie  Kortom met van alles bezig, maar nog niets helemaal af.  Ik heb altijd een beetje moeite met het afwerken van deze dingen. Ga ik bloemetjes haken.........., of breien .......of toch maar kijken naar kunstbloemen offfffff....... moeilijk hoor. Deze week wil ik zoveel mogelijk af maken, dus wat het ook wordt eind van de week hoop ik foto's te kunnen laten zien van kransen die af zijn en sterren die aan elkaar vast zitten enz.   Ook voor sinterklaas moet nog het nodige gebeuren, dus vervelen doe ik me niet. Hierbij nog een fotootje van babyslofjes die gelukkig wel af zijn. Altijd weer een leuk kraamkadootje

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...