maandag 31 maart 2014

Wingspan

Op dit moment natuurlijk helemaal in de ban van het mooie weer. Lekker buiten zitten en in de weer met bakken vullen en nadenken wat ik allemaal wil zaaien dit jaar. Ik heb sinds kort een kleine kas achter het huis staan en die moet natuurlijk helemaal vol. De aardbeien heb ik gescheurd (nog nooit eerder gedaan) en weer in nieuwe grond gepoot, ze gedijen erg goed in de kas. Verder schiet de bieslook, maggi en de munt ook al behoorlijk uit. Komt natuurlijk dat het zo lekker warm is in de kas.
Een poosje geleden blogde ik dat ik met een mooie sokkenwol was begonnen.
Maar al breiende ontdekte ik dat de draad af en toe wel heel erg dun werd en voor een sok vond ik dit nu niet zo slim. Nu had ik het bolletje weer terug kunnen brengen, maar ik zag op verschillende blogs de wingspan voorbij komen en vond dit wel iets voor mijn sokkenwol.

Zie hier het resultaat. Op het blog van Gingini kun je de Nederlandse vertaling vinden. Inmiddels heb ik alweer een nieuwe op de pen staan. Het is een leuk en makkelijk breiwerkje.

Hier onder enkele foto's van creaties van mijn oudere zus.
Vaasjes in verschillende patroontjes gehaakt.
Ook de eieren haakt ze in verschillende patroontjes. 
Je kunt ze op verschillende manieren verwerken, maar daarover later meer.
Verder wens ik iedereen een fijne creatieve week toe.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...