zondag 16 november 2014

Van alles wat

Ik schreef in mijn vorig blog dat ik aan het breien was voor ons klein kindje wat we verwachtten. Ze is inmiddels geboren en na een spannende moeilijke start gaat het nu goed met haar
en kan ik in ieder geval één ding laten zien wat ik gebreid heb. (Ik vergeet dus gewoon nog steeds foto's te maken)

                                                                Een vestje
en een paar slofjes

Ik heb nog een roze vestje hangen, maar kan er niet de goede kleur knopen bij vinden.....ongelofelijk....De stoffenzaak hier heeft ik weet niet hoeveel kleuren en vormen knoopjes en ik kan niet de goede kleur vinden....pffffff.........gewoon door blijven zoeken of niet te kritisch zijn.

Verder vond ik bij het opruimen van de bolletjes sokkenwol nog een paar sokken van verschillende groottes?????( Ik heb echt twee gelijke maten voeten hoor) Ik wilde twee gelijke sokken in hetzelfde kleurverloop..... maar niet teveel garen verspillen....daarom brei ik nog wel eens door aan een kleinere sok. Verder was er geen garen van hetzelfde soort meer te vinden natuurlijk. Daarom eentje maar uitgehaald en uiteindelijk zijn het een paar korte sokjes geworden. Ik brei de sokjes ook vaak voor de meiden....lekker warm voor over de maillots in de laarsjes.

Ook haakte ik nog een kolletje voor onze kleindochter
 Ik zag het op het blog van .....Maddy....die trouwens ook hele leuke dingen maakt.

Michelle wil wel even op de foto met haar nieuwe aanwinst.


Nu maar eerst weer verder haken aan de deken , want die moet nog af dit jaar.....

Een fijne creatieve week
Lieve groetjes Dineke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...