zaterdag 7 februari 2015

Een affo

De trui van kleinzoon Milan is ook eindelijk klaar. Ik was er vorig jaar al mee begonnen (zie eerdere blog).....maar omdat het wat aan de grote kant was had ik het eerst weggelegd. maar ja...dan wordt het gauw vergeten. Totdat ik het een paar weken terug weer tegenkwam...nu toch maar afmaken, want Milan was in die periode toch wel flink doorgegroeid....... Toch heeft het nog een paar weken geduurd voordat ik hem helemaal af had. En wat het allerergste was....alleen de mouwen moesten er nog in......waarom stel ik dat soort dingen toch steeds weer uit....zucht...
Maar goed hij wilde hem wel even showen
 
De foto's blijven toch wat aan de vage kant.

Sok nummer 5 is ook af....ik breidden ze van deze wol

Breinaald nr 2/5..... 60 steken...maat 39/40
Het gaat nog steeds lekker met de sokken...blijft een leuk werkje.... Ik brei nu een paar met een iewat ingewikkeld patroontje, waarbij ik telkens op moet letten, maar dat vind ik geen probleem. Alleen niet zo handig als je aan de klets bent of tv wil kijken.


Ik wens iedereen een fijn creatief weekend toe
 Lieve groetjes: Dineke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...