zaterdag 6 februari 2016

Poncho

Voor kleindochter Milou haakte ik afgelopen week een poncho. Ze heeft een weekje bij ons gelogeerd......en  omdat je met zo"n kleine meid in huis niet zoveel kan beginnen even een klein makkelijk werkje tussendoor. Ik had allemaal nog restjes liggen van de cal van twee jaar terug...die konden dus nu mooi gebruikt worden. En dit is het resultaat.




Ook nog een paar saaie zwarte( maar wel lekkere warme) sokken afgemaakt. Deze zijn voor mezelf.
Maat 39..... naald 3.....Botter IJsselmuiden

Van mijn nichtje kreeg iets leuks op mijn verjaardag dat ik hier ook even wil laten zien.
ze heeft het zelf allemaal in elkaar geknutseld.

De foto's zijn niet zo scherp geworden, maar het is een huisje waar ze leuke achtergrondjes en  allemaal kleine spulletjes in vastgezet heeft.
                                                        Kleine mini flesjes met kralen
                                                      Mini klosjes met kant en lapjes stof
Vingerhoedjes en spoeltjes van de naaimachine

Al met al is het een leuk en gezellig huisje met allemaal spulletjes op handwerk gebied.


Allemaal een fijn een creatief weekend
Lieve groetjes Dineke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...